четвер, 27 грудня 2012 р.

Статистика автолюбителя, 2 роки потому

Минулого тижня пройшло рівно 2 роки користування акордиком. Слідуючи прикладу Dyak, викладу трішки статистики.



Отже, маємо Honda Accord Elegance 2.0, механіка, 2010 року випуску (не бита не крашена).
За 2 роки по пробігу статистика майже одинакова, стабільний пробіг в 1000 км на місяць, що за 2 роки склало 24440 км. Сумарні витрати за цей час на 2,257 літрів пального - 23,804 Грн, що в результаті складає 0,99 грн на км, і 9,38 літра бензину на 100 км пробігу (що, звичайно, більше задекларованого 6,9, але не сильно). Розхід за цей час коливався від мінімального в 5,8 л/100км на рівній трасі при 90-100 км/год і до 12-13 по місту в крейзі час.

За перші 5 місяців володіння була якась стабільна тенденція по 1 штрафу/подяці ДАІ в місяць, потім якось видно вроки пройшли чи що, але стало краще. Було 2 страхові випадки, один раз на наступний день після покупки на заваді дверці стала бетонна стінка, а інший вже мені поцілували зад, обидва рази страхова все оплатила. Витрати на сервіс - це витрати на ТО (перше 1300, друге 1600 грн відповідно), парковку, мийку і дрібні розхідники. На другий рік користування ми почали винаймати підземний паркінг, що хоч і виливається в 370 грн на місяць, але забезпечує сухою і теплою зимою (прохолодною влітку) температурою, що є дуже добре. Заправлявся перший рік практично весь на лукойлі, потім перейшов на Укрнафту преміум, зараз чергую Окко Пульс, Вог і інші (хоч особливої різниці немає, але з турботою про двигун користуюся трохи пальним з миючими присадками).

Загальна сума витрат за 2 роки склала 64 тис грн, що, звичайно, трошки більше ніж в Славіка на фокусі (майже 58 тис за 2 роки, пробіг близько 21 тис), але не набагато (наступного року мало би бути менше, зважаючи на зменшення витрат на страхування). Середній розхід вийшов на 1,5 літра нижчий, витрат на ремонт і запчастини не було, плюс парковка, що в результаті робить Honda Accord ненабагато дорожчим в обслуговуванні ніж авто С-класу.

Наразі маємо шини і акумулятор, які мали б прослужити ще, як мінімум, сезон, гальмові колодки, зношені на 3/4, ну а життєздатність решти органів тяжко наразі оцінити.

Тут візуально можна порівняти різні види витрат. В загальному виходить що третина - це бензин, ще третина - страхування, і остання третина - все решта (парковка, сервіси, ТО).


















За цей час цикл можна рахувати змішаним (50% місто, 50% траса), була одна довга поїздка в Краків, решта поїздок в межах 200 км. Ми побували кілька разів на Ясниська, добралися по легендарній дорозі до Славська, і недавно навіть подолали сніговий дізастер по трасі Броди-Радехів, за що дякуємо нашому помічнику.























А зовсім скоро - у нову путь :)

8 коментарів:

  1. Щось ти мало наіздив за 2 роки, у мене 50k за такий же період :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Основне це на роботу, в басейн, і до бабусь (Долина/Семидуби). Думаю надалі будем більше їздити.

      Видалити
    2. у нас теж приблизно 1к км на місяць виходить )

      Видалити
  2. Гарна машинка, удачі на дорогах

    ВідповістиВидалити
  3. бач то шо в тебе зїла страховка, в мене пішло на заміну дорогих запчастин. Тобто по великому рахунку, нове авто чи старе, а витрати на нього десь такі самі, тільки початкова витрата на нове більша ну і комфорт в новій машині не до порівняння...

    ВідповістиВидалити
  4. Щось не зовсім зрозуміло про "не бита не крашена" і страхові випадки..

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ну є в народі такий вислів, що символізує непорочність об'єкта.

      Видалити