понеділок, 13 серпня 2012 р.

На Закупи

На цих вихідних ми подорожували, і не просто а на закупи до Польщі, освоювати однойменну візу, щоб отримати наступну.

Туди виїхали о 5 ранку, з розрахунку вдень погуляти по Кракові, і походити щось купити, щоб мати рахунок-фактуру. На кордоні в Краківці нас затримали на 3 години, хоч машин практично не було. Дороги поляки доробити до Євро не встигли, тому купа відрізків до Кракова на реконструкції, а в містечку Bochnia взагалі був корок на 20 км. Та й не розженешся, коли постійно знаки обмеження 70 та 50 і попередження про фоторадари.

По дорозі заїхали в Lancut - там є гарний замок Потоцьких. Сам замок був ще закритий, тому погуляли по парку в окрузі.

Десь пообіді були в Кракові на місці, але лив дощ і ми були стомленні, тому сил вистачило тільки на прогулянку в Krakow Plaza і безрезультатні пошуки парковки поблизу центру. Це стандартна проблема в європейських містах - якщо хочеш відпочити, краще їхати на громадському транспорті - і з парковкою нема мороки, і пива можна попити.

А на наступний ранок, в неділю заїхали в IKEA, де замість години провели 3, а заразом пообідали. До речі, скористалися моднячим місцем на парковці.

А дехто і поспати зумів. Попереду ще купа справ.

Дорога назад - завжди швидша. Хоч і була немала злива, ми за 4.5 годин доїхали від Кракова до Корчови, за пів години пройшли кордон, і в 12 вечора були вже дома.

Сумарно проїхали 735 км, частиною цього маршруту дякуючи глюкам і застарілим картам навігатора. Це поки що наш рекорд поїздки на одній заправці, а по приладах до закінчення бензини є ще 130 км. Так само як і наш рекорд в авто більше 4 годин поспіль без зупинок.

P.S. Дора має свіженькі подарунки до 13-місяччя, і відмітку в паспорті.

1. Ну Ви наші молодці))))))))))))))))))Дорусінька-кнопусінька моя квіточка, ну така кумедна на фотці)))))))а вже тьопає як файно!!!Скучила, пішла збиратись до вас в гості!!!))))))))

2. Обовязково збирайтеся, чекаєм :)

3. Молодці! Головне що всі разом провели гарно час! Так тримати!!! :)

4. В червні точно так само їздили з своїм малим, машину зразу залишили в готелі і по Кракову їздили трамваєм. Кордон проходили по пів-години чи навіть менше - було Євро і усі рухались значно швидше ніж тепер. На річній візі вже теж успіли зїздити в польшу.